חיפוש

איך לבחור עיצוב לשולחן טרנספורמר

איך לבחור עיצוב לשולחן טרנספורמר

מתחשק לכם להתחדש בשולחן חדש חובבים עיצוב מינימליסטי בבית? שולחן טרנספורמר הוא התשובה שלכם! שולחנות טרנספורמר או שולחנות מודלרים הפכו לפופולריים יותר ויותר בשנים האחרונות. אנשים רבים מעדיפים לעצב את הבית שלהם בצורה מינימליסטית ונמנעים לקנות רהיטים גדולים שתופסים המון מקום.

אז אם אתם מחפשים שולחן יעיל, יפה שתופס מעט מקום אך יכול להשתנות בהתאם לצרכים שלכם, שולחן טרנספורמר הוא השולחן הבא שלכם!

מה זה בכלל שולחן טרנספורמר? ואיך בוחרים שולחן יפה, שיתאים לעיצוב הבית והוא בעצמו יהיה מעוצב בצורה חכמה ויפה? כל התשובות במאמר שלפניכם.

 

מה זה בכלל שולחן טרנספורמר?

שולחנות טרנספורמר או שולחנות מודולרים הופכים בקלות ובמשיכה אחת משולחן קפה מסוגנן לשולחן פינת אוכל או פינת עבודה.  שולחנות טרנספורמר במגוון עיצובים כדאי לקנות בחנויות רהיטים גדולות. שם תוכלו למצוא הרבה אופציות ולהתאים את השולחן לטעם שלכם. שולחנות טרנספורמר נוצרו כדי להציע פתרון לחללים קטנים, אך אנחנו יכולים לראות יותר ויותר אנשים רוכשים אותם על מנת להמנע מרהיטים גדולים במרכז הבית. לשולחנות טרנספורמר יש גם יתרון בהיבט הפיננסי. במחיר של שולחן אחד אתם רוכשים למעשה שולחן שעונה לפחות על שני צרכים. לא תצטרכו לרכוש שולחן נוסף וכך תוכלו לחסוך סכום משמעותי. השולחן יכול להשתנות אפילו במהלך האירוע או הערב עצמו. תוכלו להתחיל את הערב עם ארוחה סביב השולחן ולסיים אותו עם קפה ועוגה כשהשולחן הופך לשולחן קפה.

 

איך לבחור שולחן טרנספורמר? איזה עיצוב הכי יתאים עבורכם?

חושבים ששולחן טרנספורמר יכול להתאים לבית ולצרכים שלכם? נהדר! כעת נשאלת השאלה איך לבחור שולחן כזה? אספנו עבורכם כמה דגשים חשובים שיעזרו לכם להחליט!

 

מנגנון פשוט ואינטואיטיבי בהפעלה

מנגנון פשוט הוא אחד הדברים הכי חשובים בשולחן טרנספורמר. אם יהיה לכם קל ונוח להגדיל ולהקטין את השולחן אתם תשתמשו בו הרבה יותר. מעבר קליל ממצב למצב גורם לכם לא לחשוב פעמיים ולהעביר את השולחן לגודל המתאים לכם באותו הרגע. ישנם בשוק שולחנות מעולים שעוברים ממצב למצב בכמה תנועות יד פשוטות.

 

החליטו היכן השולחן יהיה ממוקם

לפני שאתם בוחרים שולחן החליטו בדיוק היכן הוא יהיה ממוקם בבית. יכול להיות שמכיוון שיש לשולחן כמה שימושים, תרצו להזיזו ממקום למקום לפעמים. חשוב לראות שעיצוב השולחן יתאים לכל מקום בו תרצו למקום אותו הן מבחינת הגדול והן מבחינת הצבע והסגנון.

 

בחרו בשולחן שמתאים לבית שלכם

אתם יודעים הכי טוב מה יהיה הכי יפה בבית שלכם. סביר להניח שהבית שלכם כבר מעוצב בהתאם לטעם שלכם ולכן כל מה שאתם צריכים לעשות כרגע הוא בעיקר לא להעמיס עוד על החלל או הסלון. שולחן טרנספורמר יכול להיות מאד אוורירי ולא כבד ובכך יתאים לרוב החללים. בחרו משהו קליל ובעיצוב מודרני וסביר להניח שהוא יתאים לבית שלכם בצורה נהדרת.

 

אז לכו לחפש את השולחן הבא שלכם. ואם אתם מחפשים פתרון קליל ויעיל שלא תופס הרבה מקום, לכו על שולחן טרנספורמר ולא תתחרטו!

אולי תאהבו גם את

סכנת התחשמלות
האם אפשר להתחשמל מדוד?

דוד המים הוא אחד מהמוצרים החיוניים בביתנו, אשר תפקידו לוודא שתמיד יהיו מים חמים כאשר אנו רוצים להתקלח. עם זאת, חשוב לזכור שמדובר במוצר חשמלי

קרא עוד »