חיפוש

האם החלקה אורגנית ביתית מחזיקה אותו דבר כמו החלקה אורגנית במספרה?

האם החלקה אורגנית ביתית מחזיקה אותו דבר כמו החלקה אורגנית במספרה?

טיפולי החלקה אורגנית הפכו פופולריים יותר ויותר בשנים האחרונות כדרך לשמור על שיער בריא ונוח לעיצוב. טיפולי החלקה אורגנית כוללים מריחת תמיסה כימית על השיער המסייעת להפחית קרזול והחלקת השיער תוך יצירת מרקם גמיש יותר. ניתן לבצע את הטיפולים בבית או במספרה, ובשתי הגרסאות נעשה שימוש בחומרים טבעיים להשגת התוצאות הרצויות. האם ניתן להגיע לאותה התוצאה בבית? כל התשובות כאן.

הביקוש לטיפול שיער אורגני גדל משמעותית בשנים האחרונות, כאשר אנשים רבים בוחרים בטיפולי שיער טבעיים נקיים מכימיקלים. בין הטיפולים הללו, החלקה אורגנית הפכה לפופולרית למדי. אבל כשזה מגיע לטיפול החלקה אורגנית ביתית לעומת החלקה אורגנית במספרה, מה עדיף?

 

מהי החלקה אורגנית?

לפני שנעמיק בהבדלים בין החלקה אורגנית בבית לבין החלקה אורגנית במספרה, בואו נבין מהי החלקה אורגנית. החלקה אורגנית היא טיפול שיער שמטרתו להפוך שיער מתולתל לחלק תוך הפחתה של תופעת הקרזול בשיער, וכך להפוך את השיער לנעים יותר וקל לעיצוב.

בניגוד לטיפולים כימיים מסורתיים, החלקה אורגנית משתמשת במרכיבים טבעיים כגון קרטין, חומצות אמינו ותמציות צמחים להחלקת שיער, ובכך מחליקה ואף משקמת אותו.

טיפול החלקה אורגנית בבית בהחלט אפשרי ונחשב לטיפול שניתן לבצע לבד, בנוחות של הבית שלך. זה כרוך ברכישת ערכה של החלקה אורגנית עם כל המרכיבים הדרושים וביצוע ההוראות ליישום הטיפול. לעומת זאת, החלקה אורגנית במספרה נעשית על ידי מעצב שיער מקצועי במספרה תוך שימוש במוצרים אורגניים איכותיים.

מהי החלקה אורגנית

מה ההבדלים בין השניים?

ההבדל העיקרי הראשון בין טיפול החלקה אורגנית ביתית לבין החלקה אורגנית במספרה הוא תהליך היישום. במספרה יוודא הספר שהטיפול מיושם בצורה אחידה ויסודית, ומכסה כל קווצת שיער. הם גם ישתמשו בכלים וציוד ברמה מקצועית כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר. לעומת זאת, כאשר עושים את הטיפול בבית, קיים סיכוי גבוה יותר שנפספס חלק מהשיער, מה שעלול לגרום למראה לא אחיד.

הבדל נוסף הוא איכות המוצרים בהם נעשה שימוש. בעוד שגם טיפול בהחלקה אורגנית ביתית וגם החלקה אורגנית במספרה משתמשים במרכיבים אורגניים, מוצרי סלון הם לרוב באיכות ובעוצמה גבוהה יותר. הסיבה לכך היא שלמספרות יש גישה למוצרים ברמה מקצועית שאינם זמינים לקהל הרחב.

מוצרים אלה פותחו במיוחד כדי לספק תוצאות ארוכות טווח, אולם קיימות חנויות שיכולות לספק גם לכם החלקה אורגנית איכותית שתוכלו לעשות בנוחות הבית שלכם, לכן שווה לבצע מחקר שוק קצר ולמצוא את ההחלקה הנכונה והאיכותית ביותר.

לסיכום, בעוד שטיפול החלקה אורגנית הפך כך כך פופולרי, עלינו להחליט האם נרצה לבצע אותו בעצמנו בבית או שמא ללכת למספרה ולהיעזר בשירותיו של מעצב שיער מקצועי. ובכן, בהחלט ניתן לבצע את ההחלקה בבית ואף להנות מתוצאה מוצלחת, בשביל להשיג אותה כדאי למצוא חומר החלקה אורגנית איכותי בדיוק כמו במספרות.

האם החלקה אורגנית ביתית מחזיקה אותו דבר כמו החלקה אורגנית במספרה

אולי תאהבו גם את