חיפוש

מה שלא ידעתם: כל ההגדרות הנסתרות של הבית החכם שלכם!

מה שלא ידעתם: כל ההגדרות הנסתרות של הבית החכם שלכם!

בית חכם הוא כבר לא משהו שמתאפשר רק לאלפיון העליון… המודעות לחיסכון בהתקנת בית חכם חודר ויותר לציבור. וכך, כמעט בכל פרויקט יוקרה נבנות דירות עם מערכת חשמל חכמה המאפשרת לבעל הדירה לבצצע פעולות מהטלפון שלו. הוא יכול להדליק את המזגן לפני בואו לדירה באמצעות לחיצת כפתור, וזו רק דוגמא. 

 

מה חשוב לדעת על מערכות בית חכם?

הרבה מיתוסים יש על מערכות בית חכם. לאמיתו של דבר, יש דברים שלא כולם יודעים, המערכות הללו הן לא בהכרח יקרות כמו שרבים חושבים, הן לא מחייבות התקנת תשתית חשמל חדשה וכו'. פירטנו כאן על מה שכדאי לדעת בנושא.

בית חכם

מתאימים את המערכת לתקציב הקיים

אם בעבר רק בעלי יכולת כלכלית היו נעזרים במערכת בית חכם, הרי שהיום יותר ויותר אנשים הטמיעו מערכות אלו בביתם. לא ירחק היום, כך טוענים מומחים בתחום, בו בכל בית בישראל תהיינה מערכות כאלו. יש את מערכת RA2 LUTRON  שהיא לא מצריכה התקנת תשתית חשמל חדשה וניתן להתקין אותה על התשתית הקיימת. כך היא לא מצריכה עלויות נלוות יקרות. עלות מערכת זו לא חייב להיות מעיק, כל אחד מתקין אותה בהתאם לתקציב הקיים. ניתן להתקין את המערכת על פי התקציב וכך בכל שחרור תקציב להוסיף חדר נוסף למערכת, וכל זה מבלי לוותר על איכות וטיב המערכת.

 

התקנה לא מורכבת

רבים טועים לחשוב כי התקנת מערכת בית חכם היא מורכבת ומצריכה הכשרה מיוחדת. אמנם מדובר בהתקנה המחויבת להתבצע על ידי חשמלאי מוסמך למניעת סיכונים נלווים לעבודה עם מערכות חשמל, אבל כאן אין צורך בהתקנה ארוכה ומורכבת. המערכות קלות להרכבה. אין צורך בתכנות. לאחר ההתקנה אתם מורידים את האפליקציה לטלפון הנייד שלכם ומתחילים להנות מהמערכת.

בית חכם

לא רק בבתים חדשים

מערכת בית חכם יכולה להתאים גם לבתים ישנים וגם לחדשים. אם חשבתם שרק דירות חדשות יכולות להנות ממערכת זו, הרי שמדובר בטעות. יש מערכות שלא מצריכות התקנה על תשתית חשמל כמו שרבים חושבים וכך היא מתאימה גם לבתים ישנים.

 

אתם שולטים על הנתונים

לאחר התקנת מערכת  RA2 LUTRON תוכלו לשלוט עליה באמצעות האפליקציה שהורדתם לטלפון. כל שינוי שתרצו לבצע תוכלו לבצע בכוחות עצמכם. האפליקציה יכולה להסתנכרן עם מערכות נוספות וכך אתם יכולה לקבוע מראש תרחישים מסויימים כמו הפעלת החשמל בבית.

 

לסיכום

מערכת בית חכם היא מושא עליו חולמים אנשים רבים. כיום, עם ההתפתחות הטכנולוגית כל אחד יכול להתקין מערכת כזו בביתו. השימוש במערכת זו הוא נוח ופשוט. כפי שסיכמנו כאן היא לא דורשת תקציבי ענק. גם אם אין למישהו תקציב מספק הוא יכול להתקין את המערכת בשלבים, בהתאם לתקציב הקיים ולהוסיף את יתר המערכות בהתאם לתקציב.

בית חכם

אולי תאהבו גם את