חיפוש

ירושלמים, התפקדו! הכירו את קורס הקידום הכי מקדם ברשת

ירושלמים, התפקדו! הכירו את קורס הקידום הכי מקדם ברשת

גרים בירושלים ומחפשים מה ללמוד? קורס קידום האתרים של עשהאל יקדם אתכם לעתיד מבטיח. אם אתם חובבי אתגרים וחייבים תמיד להיות מובילים, מקצוע קידום האתרים באמצעות SEO תפור עליכם בול. במהלך הקורס תלמדו כיצד לנהל פרוייקט קידום באמצעות האינטרנט עבור העסק שלכם או עבור אחרים, ואם תרצו, תוכלו גם להקים חברה לשירותי SEO ולהצליח בדיוק כפי שחלמתם. 

 

קורס SEO של עשהאל דרייר

שמעתם על קורס ה-SEO של עשהאל? אם עדיין לא, הרשו לנו להציג בפניכם את אחד ממקצועות העתיד הנחשקים ביותר. הקורס המתנהל אונליין יאפשר לכם לצפות במאה וחמישים שיעורים הנפרשים על פני 25 שעות בקצב שלכם ובזמן המתאים לכם ביותר. לאחר שתסיימו את תהליך הלמידה ותמלאו בהצלחה עשרים וחמישה מבחנים, תוכלו לקבל תעודת מוסמך שיאפשר לכם להכנס למאגר מומחי SEO, שם מי שזקוק לכם יפנה אליכם, והקריירה שלכם תתחיל להתקדם בדיוק כפי שרציתם.

קורס SEO

מהו למעשהSEO ?

SEO הם ראשי תיבות של search engine optimization, בתרגום חופשי, אופטימיצזיה עבור מנוע החיפוש של גוגל. כדי שהאתר העסקי שלכם או של הלקוח שלכם יגיע לראש טבלת החיפוש מבלי להשתמש בקידום ממומן, יש צורך לעשות אופטימיזציה לאתר הבית העסקי שלו באמצעות מילות חיפוש מדוייקות, תוכן איכותי וקישורים חזקים. איך עושים זאת? בקורס ה- SEO של עשהאל תקבלו את כל המידע שאתם צריכים, שלב אחר שלב.

 

אלגוריתם החיפוש של גוגל ו -SEO

האלגוריתם של גוגל מאפשר לו למצוא אתרים המתאימים למילות החיפוש שהקשתם, לדוגמא, שיפוצניק בצפון, על פי דירוג של התאמה, איכות וקישורים חזקים. לאחר סריקה שאורכת שבריר שניה הוא יציג בפניכם את כל התוצאות הרצויות כאשר שלוש הראשונות יהיו המתאימות ביותר.

הסיכויים שתרימו את הטלפון לשלושת הראשונים ותבקשו שירות הוא הרב ביותר, כאשר החל מן התוצאה הרביעית והלאה הסיכויים הולכים ונהיים אפסיים. המטרה שלכם כמומחי SEO היא לדאוג שאתם, או הלקוח שלכם, תהיו הראשונים להופיע.

קורס SEO

למי זה מתאים?

כל מי שחובב אתגרים, חייב להצטיין תמיד, בעל מוטיבציה גבוהה מאד להצליח ואוהב להוביל ולנצח, מקומו ב- SEO. כמומחי SEO תפקידכם יהיה להוביל את הלקוח שלכם ( או את עצמכם ) אל ראש הטבלה ולהתבלט מעל כל המתחרים, גם אם יש לכם אלפים מהם.

עורך דין בתל אביב או טוען רבני בירושלים יצטרכו אופטימיציה מעולה כדי להגיע אל המקום הראשון, ופה בדיוק ניתן יהיה לראות כמה אש יש בכם כדי לעזור להם להשיג את המטרה הזו, כשכמובן ההצלחה שלהם היא ההצלחה שלכם.

 

לסיכום

ירושלמים ומתלבטים מה ללמוד? בואו אל מקצוע העתיד, קידום אתרים באמצעות SEO של עשהאל באונליין שיקדם לכם את הקריירה בדיוק כפי שחלמתם.

קורס SEO

אולי תאהבו גם את