חיפוש

האם בתאונת דרכים בדרך לעבודה מקבלים פיצוי יותר גבוה?

האם בתאונת דרכים בדרך לעבודה מקבלים פיצוי יותר גבוה?

שמעתם על חבר, קולגה או אולי קרוב משפחה שעבר לאחרונה תאונת דרכים בדרך למקום העבודה? אולי אתם בעצמכם עברתם תאונה כזו? יכול להיות שאתם תוהים על גובה הפיצוי והם הוא גבוה יותר מתאונת עבודה אחרת. רבים תוהים לגבי עניין זה. זו הסיבה שהחלטנו לצאת ולבדוק את הנושא. לאחר בדיקה מעמיקה חזרנו עם כל הפרטים הבאים:

 

רגע, איך תוכלו לדעת אם מתי תאונת דרכים נחשבת לתאונת עבודה?

אם עברתם תאונת דרכים בזמן שהייתם בדרכם למקום העבודה, הביטוח הלאומי יגדיר את התאונה הזו כתאונת עבודה. ראוי לציין שזה לא משנה בכלל מהו תחום העיסוק שלכם. אתם יכולים להיות שליחים, נהגי מוניות, טלרים בבנק או מזכירה במשרד. ברגע שהתאונה אירעה בדרך למקום העבודה או ממנו, מדובר בתאונת עבודה.

 

אז מה צריך לדעת לגבי הפיצוי?

רגע לפני שנעמיק בשאלה האם מדובר בפיצוי גבוה יותר, ראוי לציין כי במצב שכזה צריך לתבוע שני גורמים:

  1. המוסד לביטוח לאומי
  2. חברת הביטוח

המשמעות של תביעות אלו היא שאתם צפויים לקבל פיצוי כפול. כלומר, הביטוח הלאומי צפוי לשלם לכם מידי חודש, במשך כשלושה חודשים מיום התאונה כ-75% מהמשכורת החודשית שלכם. החישוב של סכום זה מתבצע בהתאם למשכורת שקיבלתם בשלושת החודשים שקדמו ליום התאונה.

אם אתם מעוניינים לקבל מידע נוסף בנושא או להתייעץ בנוגע לליווי מטעם עורך דין שיאפשר לכם לקבל את הפיצוי המקסימלי, כדאי שתיצרו קשר עם עורך דין תאונות עבודה כפיר דיין דובב.

 

אז מקבלים בעצם פיצוי גבוה יותר?

בהחלט. בנוסף לפיצוי שנכתב לעיל, יכול להיות שיתאפשר לכם גם לקבל מהביטוח הלאומי פיצוי זמני או קבוע במידה ונותרתם עם נכות כלשהי או שאירעה לכם פגיעה משמעותית לאחר התאונה. בנוסף, דעו כי חברת הביטוח צפויה לפצות אתכם בגין ההוצאות הבאות:

  • הוצאות רפואיות
  • הוצאות של הפסדים עתידיים
  • כאב שאתם חווים בעקבות התאונה
  • נזקים נוספים שעשויים להשתנות עם הזמן

ראוי לציין כי הפיצויים הללו באים לידי ביטוי בהתאם לסוג הפוליסה שיש לכם.

 

חשוב להתייעץ עם עורך דין כדי לקבל פיצוי גבוה יותר

אנו חוזרים וממליצים להתייעץ עם עורך דין אם עברתם תאונת דרכים בדרך לעבודה. חברות הביטוח מנסות לא פעם להתנער מאחריות ומשליחת התשלום המגיע לנפגעים. לכן, הייעוץ חשוב במיוחד אם אינכם בקיאים בפוליסה הקיימת עבורכם. עורך דין שבקיא בתחום יוכל לבדוק עבורכם את כל המידע ויאפשר לכם לקבל את הפיצוי הגבוה ביותר.

 

כמה מילים לסיום

כעת אתם יודעים שאם עברתם תאונת דרכים כשהייתם בדרככם למקום העבודה, אתם צפויים לקבל פיצוי גבוה יותר. כדי שתוכלו להיות בטוחים שתקבלו את הפיצוי המקסימלי, עליכם לפנות אל עורך דין שבקיא בתחום תאונות עבודה בהקדם האפשרי. מאחלים לכם בהצלחה רבה!

תאונת דרכים

אולי תאהבו גם את

כמה עולה לפתוח תיק גירושין
כמה עולה לפתוח תיק גירושין?

גירושין היא החלטה משנה חיים שיכולה להיות בעלת השלכות רגשיות, כלכליות ומשפטיות משמעותיות. אחד השיקולים הראשונים כאשר שוקלים להתגרש העלות הכרוכה בהתחלת ההליך המשפטי. הבנת

קרא עוד »