חיפוש

צלקת אחרי תאונה – האם ניתן לתבוע?

צלקת אחרי תאונה – האם ניתן לתבוע?

תאונות שונות הגוררות פצעים חיצוניים ותפרים, עשויות לגרור גם צלקות ולהותיר את הגוף עם הרבה זיכרונות ופגמים שלא היינו רוצים שיישארו עלינו. צלקות כאלה, יכולות לנבוע גם מטיפול רפואי רשלני, לפי הרופא לא נהג בזהירות הנדרשת והותיר את הגוף עם סימנים שיכלו להיחסך. במקרים של רשלנות רפואית שיכלה להימנע על ידי הצוות המטפל – אתם עשויים להיות זכאים לפיצויים ורבות ניתן לתבוע. לפניכם הכל על צלקת אחרי תאונה – האם ניתן לתבוע?.

 

האם צלקות הן רשלנות רפואית?

גוף הפצע והפגם שממנו סובל המטופל – עשוי להפוך לצלקת במידה ומזדהם או במידה והצוות המטפל מבצע אותו ברשלנות. כלומר, ישנם מקרים רבים בהם צלקת תיחשב לרשלנות רפואית מאחר והיא נגרמה ויכלה להימנע על ידי הרופא, למשל במידה בו לא ניתן מרשם לאנטיביוטיקה כדי למנוע את הצלקת ולא נעשה טיפול מניעתי. לכן מקרים רבים אכן ייחשבו לרשלנות רפואית ולצלקת שיכלה להימנע ונגרמה מרשלנות, וחשוב להתייעץ עם עורך דין המתמחה בתחום הרשלנות הרפואית למידע וייעוץ בנושאי רשלנות רפואית.

 

כיצד ניתן לתבוע את הצוות המטפל שגרם לצלקת ברשלנות?

כל אדם שנפגע מרשלנות רפואית על כל סוגיה, רשאי לתבוע הצוות המטפל אשר גרם לרשלנות ואחראי לה. התביעה היא הליך ממושך אשר יש להיערך אליו עם המומחים בתחום – השלב הראשון יהיה לפנות לעורך דין המתמחה בעולם הרשלנות הרפואית, ולהכין יחד אתו את כל הפרטים והמסמכים הנדרשים להגשת התביעה. בהמשך, התביעה כבר תתגלגל ועורך הדין שבחרתם – ידריך אתכם בכל שלב ושלב.

 

מה מצפה לנו בתביעת רשלנות רפואית?

תביעת רשלנות רפואית היא תביעה ממושכת שמכילה כמה שלבים בסיסיים שהכרחיים בתוכה עבור הבהרת הנזק שנגרם למטופל, ועבור הבהרת האחריות וחומרת הרשלנות שנוא הצוות המטפל בדבר הנזק.
• בשלב הראשון בתביעה יהיה צורך במעבר מפורט ודקדקני על שלבי האירוע שהובילו לנזק ולצלקות מהן סובל המטפל. חשוב להבין את הפרטים לעומק כי כל פרט ופרט יכולים להאיר על אשמת הצוות הרפואי או על חפותם.
• תביעת רשלנות רפואית על כל סוגיה כוללת גם חוות דעת רפואית כחלק מהליך התביעה. כך, עורכי הדין שלכם יצטרכו להכין לתביעה מומחים רפואיים שמתמחים בתחום הרשלנות הרפואית הקשורה בצלקות. כך, יוכל בית המשפט להבין האם מבחינה מקצועית רפואית חלה פה שגיאה מקצועית.
• שלב נוסף וחשוב בתביעה יהיה דיון בגודל הנזק שנגרם במטופל. זה הוא שלב מכריע שישפיע עמוקות גם על תוצאות התביעה וגם על גודל הפיצויים שתהיו זכאיים להם בסופה. גודל הנזק שנגרם לכם, ההשפעה של הנזק על חייכם והאופן בו הוא שינה את חייכם לרעה – קריטיים להכרעת השופטים. ככל ואחוזי הנכות או הנזק יהיו חמורים יותר כך גם האחריות והאשמה של הצוות הרפואי תהיה גבוה ובעייתית יותר ויותר.

צלקת אחרי תאונה

אולי תאהבו גם את

כמה עולה לפתוח תיק גירושין
כמה עולה לפתוח תיק גירושין?

גירושין היא החלטה משנה חיים שיכולה להיות בעלת השלכות רגשיות, כלכליות ומשפטיות משמעותיות. אחד השיקולים הראשונים כאשר שוקלים להתגרש העלות הכרוכה בהתחלת ההליך המשפטי. הבנת

קרא עוד »