חיפוש

נעלי צעד ראשון וכל מה שלא ידעתם עליהן

נעלי צעד ראשון וכל מה שלא ידעתם עליהן

אם יש משהו שמרבית ההורים יסכימו לגביו זו העובדה שנעלי צעד ראשון הן עניין שמטריד הורים רבים לתינוקות שמתחילים ללכת. שכן, לא כולם יודעים איך לבחור את הנעליים, איזה חברות נחשבות לטובות והנוחות ביותר ובכלל – על מה צריך לשים דגש בעת בחירת הנעליים? הישארו אתנו ותגלו את כל מה שלא ידעתם על נעלי צעד ראשון.

 

הרקע לכתיבת המדריך

מדריך זה נכתב לאחר שגילינו שהגיע הזמן לקנות נעלי צעד ראשון לבן שלנו. ברגע שראינו שהוא הולך את צעדיו הראשונים הרגשנו שמחה מהולה בעצב. שכן, מצד אחד, שמחנו מאוד לרגל ההתפתחות המשמעותית שלו. אבל מצד שני, לא היה לנו אפילו מעט מידע בנושא והרגשנו אבודים. כדי שנוכל להבין מאיפה מתחילים, יצאנו לשאול אנשים שמבינים בנושא וקיבלנו מהם את כל הפרטים החשובים ביותר שעשו לנו סדר ואפשרו לנו לבחור בנעלי צעד ראשון טובות ומותאמות לתינוק שלנו.

 

הדבר ה – 1 שלא ידעתם על נעלי צעד ראשון

סביר להניח שלא ידעתם שנעלי צעד ראשון מתאימות גם אחרי הצעדים הראשונים. שכן, מדובר בנעליים שמותאמות לפעוט לפי מידה. כך שיכול להיות שהפעוט המתוק שלכם כבר יעבור את השלב שכולל חשש וצעדים איטיים ומחושבים בלבד. אלא, הוא יכול כבר לרוץ ועדיין לנעול נעלי צעד ראשון פשוט בגלל שכף הרגל שלו מתאימה למידה של נעליים מסוג זה.

 

הדבר ה- 2 שלא ידעתם על נעלי צעד ראשון

יכול להיות שלא ידעתם שאתם צריכים להשקיע מחשבה בקנייה של נעליים מסוג זה. אנו מציינים זאת כי שמענו כמה פעמים על הורים שסיפרו שהם פשוט קנו נעליים ברחבי הרשת, מבלי למדוד את כף הרגל של התינוק ומבלי לדעת בכלל איך הנעל מרגישה. נציין בפניכם שמדובר ברכישה שמצריכה הגעה אל החנות ומגע עם הנעל. שכן, הדבר יאפשר לכם לדעת שמדובר בנעל גמישה ונוחה שבאמת מתאימה לצעדים הראשונים של התינוק שלכם.

 

הדבר ה – 3 שלא ידעתם על נעלי צעד ראשון

הדבר שחשוב מאוד שתדעו על נעלי צעד ראשון ולא בטוח שידעתם עד עכשיו זו העובדה שעדיף לקנות נעליים חדשות על פני שימוש בנעליים של אחים או חברים. כך שאם הוצע לכם לקבל נעל "כמו חדשה" מאחרים, עדיף שתסרבו. שכן, הנעל צריכה לקבל את צורת כף הרגל של התינוק כדי שזו תתאים לו באופן מקסימלי. אם אתם לא יודעים איפה לקנות נעל חדשה, דעו שתמיד אפשר להסתייע ברשת כדי לקבל המלצות על נעליים איכותיות ונוחות.

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את כל המידע על נעלי צעד ראשון שסביר להניח שלא ידעתם עד כה. כעת, יש לכם את הידע הבסיסי בנושא, כך שאתם יכולים לצאת אל חנות נעליים נבחרת ולקנות את הנעליים המתאימות ביותר לבייבי שלכם. בהצלחה!

בטן הריונית

 

אולי תאהבו גם את

הפרעות אכילה ראשית
כך מתפתחת הפרעת אכילה

רבים מאיתנו ניסו בשלב כלשהו במהלך חייהם לעשות דיאטה, במטרה להוריד במשקלם או להעלות במשקלם ("דיאטת השמנה"). במרבית המקרים הדיאטה נועדה על מנת לשפר את

קרא עוד »