חיפוש

2 סוגי מדרסים שאתם צריכים להכיר

2 סוגי מדרסים שאתם צריכים להכיר

ישנם 2 סוגים עיקריים של מדרסים, סביר להניח שאינכם מכירים את כולם.

לכן, הכנו עבורכם רשימה עם הסוגים השונים שאתם צריכים להכיר למקרה שאתם מרגישים שיש לכם צורך בשימוש במדרסים.

 

  1. מדרסים בעלי תבנית זהה

מדרסים אלו נראים בדרך כלל ברשתות הפארם, בחנויות נעליים, חנויות ספורט ובבתי המרקחת. מדובר במדרסים שמיוצרים באופן כללי. כלומר, הם אינם מותאמים באופן אישי למבנה כף הרגל של הקונה,  אלא מדובר בתבנית כללית שמיוצרת ומשווקת ברחבי הארץ והעולם.
מדרסים אלו מיוצרים לרוב במזרח והם עשויים מחומרים שאינם מחזיקים מעמד לטווח ארוך ויותר מזה, הם אינם משמשים למטרה לשמה הם נועדו (זו גם הסיבה שמחירם נמוך יחסית).

 

  1. מדרסים שמותאמים באופן אישי

מדובר במדרסים שמותאמים למבנה כף הרגל של הקונה באמצעות כמה דרכים. האחת, הטבעה בספוג שנעשית בזמן שהמטופל מניח את כף רגליו במנח ישיבה או עמידה. הדרך השנייה היא חבישה של כף הרגל באמצעות גבס והשלישית נעשית באמצעות תוכנת מחשב מיוחדת. זוהי הקניה הבטוחה ביותר למי שזקוק למדרסים מכיוון שהמאבחן בודק את כף הרגל של המאובחן ומתאים את המדרס המתאים במיוחד עבורו. כך שאם אתה סובל מבעיה אורתופדית כלשהי, תוכל להיות בטוח שרכישה של מדרס שמותאם עבורך אישית היא המתאימה לך ביותר.

 

ישנן תתי קטגוריות כשמדובר על מדרסים מותאמים באופן אישי, להן כמה מהנפוצות בהן:

1. מדרסים המותאמים לספורטאים

מדרסים אלו מותאמים לספורטאים, הם עשויים לרוב מגומי גמיש מאוד.  אם אתה ספורטאי ואתה רץ לעיתים קרובות, בטח תשמח לשמוע שבמדרסים אלו יש בולמי זעזועים ובנוסף, הם גם סופגים זיעה, כך שהם מותאמים לשימוש בזמן פעילות גופנית מאומצת.

 

2. מדרסים לחולי סוכרת

חולי סוכרת נוטים לסבול מבעיות מכפות הרגליים. לשם כך, הותאמו להם מדרסים שעשויים משעם (כן, מדובר באותו שעם מוכר שנמצא בפקקים של בקבוקי יין). היתרון במדרסים אלו העשויים משעם הוא שהם רכים ומאפשרים נוחות מרבית בעת הליכה, הם סופגים זיעה ובכך הם מסייעים במניעת היווצרות של פצעי לחץ בכפות הרגליים. פצעים אשר אופייניים לחולי סוכרת.

 

3.  מדרסים להגבהה

מדרסים אלו מותאמים לאנשים שבעקבות מום מולד, נולדו עם רגל אחת קצרה יותר מהשנייה. המדרסים מאפשרים לתקן את הבדלי הגובה בין הרגליים ומאפשרים ללכת בקלות ובכך למנוע צליעה.
המדרסים הללו עשויים לרוב מגומי מיוחד ועבה שסופג את הזיעה.

 

4. מדרסים לסובלים מדורבן ברגל

מרבית הרופאים מציעים את המדרסים הללו למטופלים אשר סובלים מדלקת בכרית כף הרגל, מצב שנקרא במונחים רפואיים כ"דורבן". המדרסים מסייעים במצבים אלה כדי להקלת הכאב בכך שהם מספקים תמיכה ברצועה של הרגל.

כעת, אתם מכירים את סוגי המדרסים הנפוצים ביותר, כך שאם אתם סובלים מכאב או אי נוחות בעת הליכה, תוכלו לדעת מהו המדרס המותאם עבורכם.

 

ריצת בוקר

אולי תאהבו גם את

הפרעות אכילה ראשית
כך מתפתחת הפרעת אכילה

רבים מאיתנו ניסו בשלב כלשהו במהלך חייהם לעשות דיאטה, במטרה להוריד במשקלם או להעלות במשקלם ("דיאטת השמנה"). במרבית המקרים הדיאטה נועדה על מנת לשפר את

קרא עוד »